maandag 19 april 2021

Achterwaarts lig!


Deze week verwacht ik twee pakketten met elk rond de twintig singles en vandaar dat ik een paar berichten aan het 'sparen' ben. Dat is de reden waarom ik een aardig eindje achterop schema loop. Vandaag echter een dubbel bericht. Eerst de foto die ik zaterdag had beloofd maar welke ik niet had gedownload. Later vandaag een volgende aflevering van de Blauwe Bak Veteranen. 'Memories are made of this'. Als ik nog eens beter naar de foto's kijk, weet ik het opeens weer. Ik heb dan pas mijn Nikes en verbaas me bij iedere stap over de luchtkussentjes in de zolen. Waarom heb ik dit niet eerder ontdekt? Dit loopt fantastisch! Toch staan deze Nikes alweer een tijdje in de remise sinds de zool loslaat. Of... eigenlijk niet de zool, maar een gedeelte van de loopzool. Het is een fraai constructiewerkje aan de onderkant van de schoenen en bij eentje laat een gedeelte van de hak los. Ook zijn de schoenen op de foto's nog maagdelijk wit, terwijl ik weet dat dit niet lang zo gaat blijven. En inderdaad! Een week of twee later ben ik aan het bezorgen in Meppel als ik een aanhoudende stortbui over me heen krijg. Ik kan de schoenen bijna uitwringen, maar zal ze toch aan mijn voeten moeten houden totdat ik thuis ben. Ik probeer de doorweekte schoenen te drogen, maar ja... het is pas september en dan zet je nog niet de kachel op standje 25. Sinds die dag is alle wit grijs geworden, maar... buiten de zool om lopen ze nog altijd fantastisch. Misschien moest ik ze binnenkort eens laten oplappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten