dinsdag 31 januari 2017

Eindstreep: januari 2017



Dat is lang geleden! Het is jammer dat ik in de eerste jaren van Soul-xotica geen 'Singles round-up' heb bijgehouden en in deze eerste jaren ook niet melding heb gemaakt van iedere gekochte single. Het zou fraai vergelijkingsmateriaal opleveren. In de eerste maand van 2017 is het schraalhans is keukenmeester in het singles verzamelen. Alleen in november en december 2012 koop ik vrijwel niets. Deze maand is er weinig weg te strepen in de Eindstreep of, beter gezegd, helemaal niets! Het is maar goed dat ik geen 'dubbele' singles heb gekocht, anders zou een concessie moeten doen. Ik laat in de top tien altijd de 'dubbele' singles buiten beschouwing. Ook kan ik eens een paar singles weg laten die ik het liefste zo snel mogelijk wil vergeten. Helaas... deze maand zijn het slechts tien singles en dit overzicht vormt de 'Eindstreep'. De top tien moet er dan zo uitzien...

1. One Morning In May-Sundown

2. Black Pearl-Margriet Eshuijs Band

3. Someday We'll Be Together-Diana Ross & The Supremes

4. Heaven Help Us All-Stevie Wonder

5. End Of The Line-The Shoes

6. Look Away-Big Country

7. Spanish Harlem-Aretha Franklin

8. I'm Specialized In You-Time Bandits

9. Funk Factory-Wilson Pickett

10. Sexy Lady-Bobby Walker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten