zaterdag 7 januari 2017

(Kn)uffelt(j)e: zaterdag 7 januari



Zeg nou zelf? Hoe vaak hebben we meegemaakt dat er echt een dekentje sneeuw heeft gelegen in de afgelopen jaren? Als ik deze morgen de gordijnen open schuif, heb ik direct ook de fotocamera in de hand. Even een plaatje schieten van winters Uffelte. Ik ben sinds gisteravond niet meer buiten geweest. Als ik de Buienradar moet geloven, moet het zijn meegevallen met de ijzel hier, want het zou boven nul zijn gedurende de dag. Toch heb ik mijn voorbereidingen getroffen en hoef vandaag niet naar de winkel. Het doosje eieren kan ik maandag ook altijd halen. Echt niet buiten geweest! Mijn laatste rokertje dateert ook van vrijdagmiddag, maar heb wel een flesje vloeistof gedampt in twee dagen. Nog steeds goedkoper dan roken! De sneeuw zou van korte duur zijn dus wellicht kan ik morgenmiddag een eindje fietsen. Een wandeling over de Havixhorst ligt ook in de planning voor deze week, dus wellicht een tweede '(Kn)uffelt(j)e' later. Ik wilde eerst weer op schema komen met de berichten en maak dankbaar gebruik van de foto van deze ochtend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten