zaterdag 30 september 2023

Eindstreep: september 2023


Vier weken geleden vierde ik mijn eerste vakantiedag. September is de maand van de vakantie geworden, de vele fietsavonturen, zomers weer en een behoorlijke vracht platen als tastbare herinnering. En de vakantie is nog niet afgelopen want er wordt 23 graden voorspeld voor maandag. Dat zal wederom een fietsdag worden! Intussen mag ik de balans opmaken voor wat betreft de singles uit september. Ik heb gisteren het telwerk gedaan en hoef vanavond alleen maar de beide top tien-lijstjes te maken. Zal ik meteen beginnen met de cijfers?

Als ik de singles per zes of negen had behandeld dan was ik dagen tekort gekomen voor de 'Singles round-up'. In totaal trek ik 133 maal de portemonnee voor een plaatje. Daarvan zijn 4 nog onderweg. Er zijn 15 singles die ik reken als 'dubbel' en verder heb ik nog 10 titels over van augustus. De Gele Bak is de winnaar geworden omdat veel van de partij uit Assen toch niet helemaal geschikt blijkt voor de Blauwe Bak. Ik kan 72 singles rekenen voor de Gele Bak tegenover 42 voor de Blauwe Bak. Dat is dan wel weer zonder de 4 die onderweg zijn. Laat me beginnen met de ultieme 10 uit de Gele Bak.

1. If I Have To Go Away - Jigsaw

2. Weak For You - Colin Blunstone

3. Back In Love Again - L.T.D.

4. Let's Work Together - Wilbert Harrison

5. You Are My World - The Communards

6. Good Thing Going - Sugar Minott

7. One Bad Apple - The Osmonds

8. Walkin' With Mr. Lee - Lee Allen

9. The Fly - Chubby Checker

10. Oh Lonesome Me - The Walkers

En dan nu de top tien uit de Blauwe Bak

1. Trouble - Say She She

2. Speak Now - Richard Marks

3. Logika - Thee Marloes

4. Hip Old Lady On A Honda - Rhetta Hughes

5. Battened Ships - Odyssey

6. Right In The Middle - Bettye Lavette

7. The Soul Of A Man - Bobby Bland

8. Got To Be Something Here - Lewis Connection

9. What You Gotta Say Hey Hey - Cheeba's Latin Bros.

10. Innerside - Shazz ft. Ken Norris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten