vrijdag 4 februari 2011

hoesbui: crossdresser


Nee. Even geen zin. En ik heb een paar huishoudelijke mededelingen. Ik zit voor zondag ruim in de zussen, hoewel jullie suggesties welkom zijn! De zondag erop is dus NIET Valentijnsdag, foutje van mij, maar de Schijf met haatverklaringen blijft staan en daarvoor kan ik nog wel hulp gebruiken. Dan is het ook exact tien jaar geleden dat ik de Monstertocht ondernam: Tuk-Mossley-Tuk. Per fiets en nog niet zo getraind als tegenwoordig! In een paar wekelijkse berichten haal ik herinneringen op aan die memorabele tocht...

Woensdag schreef ik dat ik geen zin in scheren had en daarom niet een jurkje aantrok. Bijgaand het resultaat als ik het wél had gedaan. Dan hadden de mensen gedacht dat ik Demis Roussos was! Ik had 'My Friend The Wind' in gedachten gehad, wel toepasselijk voor vandaag, maar vooruit: Ik ga vanavond nog naar een dubstep-feestje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten