maandag 30 september 2019

Eindstreep: september 2019



Ik beloof een 'speciale aflevering' van de 'Eindstreep' in het vorige bericht. Toch is deze 'Eindstreep' niets anders dan voorgaande edities. Omdat ik de twaalf singles van deze maand nog maar zo kort in mijn bezit heb, meen ik een aardig idee te hebben. Een top tien van nummer 1-noteringen uit de 'Eindstreep' tot dusver. Het is echter nog maar de negende maand van het jaar en bovendien heb ik in maart geen 'Eindstreep' gedaan. Langzamerhand valt het idee in duigen en nu zal ik dan toch een oordeel moeten vellen over de nieuwe aanwinsten. Wens me alvast maar succes! Het is erg overzichtelijk deze maand: Slechts twaalf singles en allemaal in de Blauwe Bak. Ik ga me nu schrap zetten voor de top tien en zie jullie morgen voor de Week Spot!

1. In The Mood-Leroy Hutson

2. She Don't Ever Lose Her Groove-Latimore

3. The Struggler-The Drifters

4. Pick Up The Pieces-Clara Thomas

5. You Don't Know What You Got Until You Lose It-Jerry Butler

6. Needing You-Clara Lewis

7. Seem I'm Never Tired Loving You-Swordsmen

8. I'm In Love-Valentine Brothers

9. Slipping Into Something New-The 5th Dimension

10. For The Love Of Her-Roy Smith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten