zondag 8 september 2019

Even zin om te meppen!



Even laten merken dat ik deze praatpaal nog niet ben vergeten. We hebben in Meppel een grote mailing welke zo spoedig mogelijk moet worden bezorgd en dus heb ik mezelf beschikbaar gesteld om morgenochtend en vroeg op de middag een gedeelte rond te brengen. Aansluitend post sorteren en 's avonds ook nog een 'Mixed Bag' op Wolfman Radio (vanaf negen uur 'onze' tijd). Het wordt me dus een drukke dag morgen en dat heeft als resultaat dat ik nu, na 'The Vinyl Countdown', heel erg naar mijn bedje begin te verlangen. Ik heb oorspronkelijk een volgend deel van de 'Blauwe Bak Veteranen' in gedachten en deze krijgen jullie morgen voorgeschoteld. Vanavond maak ik me er even gemakkelijk van af middels een foto van de afgelopen vakantie. Meppen lijkt heel ver weg vanaf de grens maar ik moet deze foto wel even maken als ik aan de rand van de Duitse stad sta. Dat is morgen dus twee weken geleden. Ik heb vandaag overdag een rustdag gehad maar tegen de avond moet ik in actie komen. De koffiefilters zijn bijna op en de dampvloeistof bereikt ook de bodem van het flesje. Ik ben dus met een bochtje om naar Meppel gefietst en weer terug. Het schemert al als ik Ruinerwold voorbij ben. Morgen of dinsdag maar een dubbel bericht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten