zondag 29 september 2019

Herfstbui



Ik heb net 'The Vinyl Countdown' afgesloten en ga niet al te laat slapen. Ik heb toegezegd om morgenochtend al te beginnen aan de mailing van 3500 stuks die we deze week moeten bezorgen. Dat is dus 3500 brieven bovenop wat er zoal binnenkomt per dag. Ik geloof dat de buienactiviteit zal afnemen in de loop van de morgen. Nadat het bij het begin van de herfst nog plotseling even zomers is geweest, is nu wel duidelijk dat de herfst een aanvang heeft genomen. Het rustieke wandelpaadje bij Wapserveen zal na de buien van het weekend ongetwijfeld minder georganiseerd eruit zien. Deze foto dateert van de laatste zaterdag van de vakantie als ik naar Diever ben gelopen. Hier ben ik op de terugweg en duik de bossen in. Doordat ik de koptelefoon op heb, realiseer ik me niet dat er een bui op komst is, ook al is het erg benauwd op dat moment. De weerberichten hebben het duidelijk over de nacht gehad? Het is een uurtje voordat ik thuis ben en ik heb dan ternauwernood een bui ontlopen als het spektakel een kwartier na thuiskomst losbarst. Desondanks is het een dag waar ik nog vaak aan terug zal denken en welke wellicht binnenkort nog eens ter sprake komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten