donderdag 12 september 2019

Raddraaien: The Flirtations



Hiermee komt deze seire 'Raddraaien' ten einde. De laatste is eentje uit de Blauwe Bak-koffer maar omdat dit momenteel een zootje is en daar op zeer korte termijn geen verandering in komt, lijkt het alsof de Blauwe Bak uit de volgende serie 'Raddraaien' gaat verdwijnen. Ik ben ook niet van plan om een lang verhaal te schrijven. Ik heb zojuist 'Afterglow' afgesloten en ben nu bezig moe te worden zodat ik richting mijn bed kan gaan. De laatste 'Raddraaier' is deze bootleg van The Flirtations. 45cat leert me net dat het nummer uit 1967 komt en is uitgebracht na 'Change My Darkness Into Light' en ik meende altijd dat dit andersom moest zijn geweest. Ik koop de single eind 2011 en ben zo trots als een pauw. Ik roep dat ik de 'originele' single op de kop heb getikt voor tien euro. Origineel? Dat wil niemand op Facebook geloven. ,,Jawel! Het is zelfs de promo met het witte label". Dan moet iedereen lachen. Dat is namelijk de bootleg en het origineel is zéér lastig te vinden. Het blijft echter een fantastische plaat waar ik nog steeds veel plezier aan beleef en dat is wel anders gelopen met deze 'vroege' Northern Soul-aanwinsten. De lijst is compleet na een jaar en tien maanden, nu kan ik me schrap zetten voor een volgende serie. Met deze lijst ga ik morgen aan de slag na een dubbele publicatie. Morgen ga ik in ieder geval de 'Eretitel' doen en hopelijk nog een tweede bericht. 'Het zilveren goud' bewaar ik liever even voor het weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten