zaterdag 8 oktober 2016

(Kn)uffelt(j)e: zaterdag 8 oktober



Een druk weekend, hoewel ik dat zelf natuurlijk bepaal. Vandaag ben ik naar Friesland geweest om mijn broer te ontmoeten met zijn partner en heb chinees gegeten bij mijn zus. Vanavond heb ik 'The 7" Collection' gedaan, de show die ik anders op zondag doe, maar... er zijn plannen voor morgen. Dat is tevens de reden waarom ik het vanavond kort hou: Morgenmiddag is de platenbeurs in De Singel in Zwolle. Vorig jaar ben ik daar ook geweest, toen op de 'gewone' fiets, en morgen ga ik met de ligfiets. Dat gaat een aantal 'Singles round-ups' inhouden voor de komende week, maar ook dat ik vanavond vroeg wil slapen. De foto komt uit het 'archief' en is genomen op de zondagmiddag van het eerste '(Kn)uffelt(j)e'. Hier zijn we midden op het Holtingerveld, ongeveer een kilometer vanaf de hunebedden van Havelte en een kilometer of drie vanaf mijn huis. Ik wil binnenkort weer eens foto's maken en laten zien hoe mooi de heide verkleurd. Of op een late namiddag op 'dat ene speciale plekje'. Ik kan het niet uitleggen, maar fiets er zó naartoe. De ondergaande zon schijnt daar zo mooi dat het een paradijsje is. En dat is het ook natuurlijk! Ik vind het nog altijd een voorrecht om hier te mogen wonen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten