donderdag 31 augustus 2017

Eindstreep: augustus 2017



De dertiende dag van de vakantie. Of moest ik inmiddels aftellen tot de eerste werkdag? Nee, het vakantiegevoel is nog immer aanwezig. Wanneer ik een beetje huiverig word, wil ik de sweater van het bedrijf aan trekken. Ik weet het, het is maar een simpel stuk textiel maar toch voelt het niet 'goed' vandaag. Zo trek ik weer het vest aan dat mee naar Sleen is geweest voor de koelere avonden. Ik ben tussen de buien door naar Havelte gefietst voor enkele boodschapjes. Ik heb ergens wel zin om even verder te fietsen, maar de luchten zien er niet fijn uit. Hopelijk is het morgenmiddag beter of anders zondag. Ik heb net de eerste radioshow gedaan na de vakantie en het voelt alsof ik weer maanden vooruit kan. Nu eerst maar eens de balans op maken van deze maand.

Een financiële meevaller betekent niet alleen dat ik geen zorgen hoef te maken over de vakantie, maar ook dat ik mezelf een paar singles kan permitteren. In totaal kan ik negentien singles aan de bakken toevertrouwen waarvan dertien voor de Blauwe Bak. Dat is inclusief de gospel. Ik heb Timi Yuro al in de London-uitgave van 1961, maar toch reken ik de Liberty uit 1962 niet tot een 'dubbele' single. Dat geldt wel voor 'You're Falling In Love' van Liz Damon's Orient Express en dat is dus de enige 'dubbele' single van deze maand. Het kost niet veel moeite om de 'Eindstreep' te bepalen. Mrs. Miller hóórt bovenaan gevolgd door het liedje dat mede mijn vakantie heeft bepaald. De 'Eindstreep' moest er dan als volgt uit zien.

1. Downtown-Mrs. Miller

2. Side Show-Barry Biggs

3. When You Have Love-Felony Theft

4. You Must Be Doing Something Right-Gerri Granger

5. Ride The Sky-Lucifer's Friend

6. Please Stay-The Ivories

7. Show And Tell-Al Wilson

8. If I Could See The Light-The 8th Day

9. I'm Looking For A Man-The Five Blind Boys

10. Pure Natural Love-The Ovations

Geen opmerkingen:

Een reactie posten