zondag 20 augustus 2017

'Mixed feeling'



Dag twee van de vakantie. Wederom een 'rustdag'. Het weer is me té bar om op de fiets te stappen of iets anders buitenshuis te doen. Ik maak vanmiddag een begin met de mixen van 2017 en heb de eerste opgenomen. Nu wil ik graag de tweede en misschien de derde opnemen en neem dus niet de tijd om een fatsoenlijk bericht te schrijven. Vanwaar deze haast? Welnu, als ik naar de weersverwachtingen kijk, is het me duidelijk dat ik vóór vrijdag moet vertrekken om nog iets van de warmte mee te krijgen tijdens mijn vakantie. Het wordt 'last minute', maar ik denk dat ik woensdag al vertrek zodat ik donderdag en vrijdag twee mooie fietsdagen in de achterzak heb. Ik heb tachtig singles geselecteerd voor de mixen, de eerste twintig zijn nu samengevat en hoewel het steeds later wordt, heb ik nog steeds het gevoel dat ik wil mixen. De foto dateert van de eerste dag na de verhuizing. Zo ziet het er inmiddels niet meer uit. De eetkamerstoel staat weer bij de tafel en is vervangen door een bureaustoel. Dan heb ik het nog niet over de diverse 'rommeltjes' en het feit dat de kleden niet bepaald meer schoon zijn. Een studio waarin veel wordt gewerkt, zullen we maar zeggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten