woensdag 23 augustus 2017

Gaan?



Vakantiedag 5. Hoe relaxed kan iemand zijn? Gisteravond besluit ik om donderdag weg te gaan. Ik word om tien uur wakker en drink een bakje koffie buiten. Als ik nou eerst eens de hardware ging inpakken? Dat is vrij snel gebeurd en tot mijn grote vreugde blijk ik nog wegwerp-bordjes over te hebben van vorig jaar. Dat scheelt boodschapjes! Vervolgens zoek ik me lam naar de slaapzak als me opeens iets begint te dagen. Juist! Die zit in het bodemvak van de tas waar de tent in zit. Compleet met slaapmat en hopelijk ook met het kussentje, maar daar zou ik zonder kunnen. Kleding ingepakt en dan? Ik moet eigenlijk even naar Havelte om geld op mijn ov-kaart te zetten. En dan? Geen idee. Of de boel ingepakt houden en morgen vertrekken of wellicht toch vandaag? Ik weet het niet, maar ik vrees het laatste. Hierbij neem ik dus afscheid van jullie. Ik ben dinsdag weer terug met foto's, vakantieverhaal en Week Spot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten