zondag 26 juli 2015

Hoesbui: ook goeiemorgen!



De weekenden zijn dermate goed gevuld met radioshows dat ik steeds weer even kom achter te liggen met publiceren. Om de schade niet te veel te laten oplopen, presenteer ik jullie hierbij een 'Hoesbui': Gewoon een fleurig hoesje uit de collectie van Soul-xotica-hofleverancier www.singlehoesjes.nl. Omdat ik dinsdag een vrije dag heb en het overdag knudde zal zijn met het weer (terwijl ik deze dag heb geselecteerd om in de tuin te gaan werken), heb ik dinsdag genoeg tijd om de speellijst voor Tuesday Night Music Club te maken en zou ik, in principe, morgen dubbel kunnen publiceren. Vandaag dus enkel dit hoesje. Ik heb een lange, maar fijne, dag gehad. Mijn moeder vierde vandaag haar 77e verjaardag, geen groots feest, maar wel een gezellig samenzijn en met een maaltijd van de afhaalchinees als finale. Omdat ik morgen weer aan de bak moet, hou ik het nu kort en duik straks mijn bedje in...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten