donderdag 23 april 2015

Week Spot 2012/17: Rita & The Tiaras



Het einde komt bijna in zicht voor deze tijdelijke serie. Nog een paar weken en dan is het ook drie jaar geleden dat de 'Tune Of The Week' en de latere 'Week Spot' een vast plekje kregen op Soul-xotica. Tot die tijd wil ik de serie compleet hebben, dus van die eerste Week Spot's alsnog een bericht schrijven. Vandaag ben ik echter snel klaar, het kan ook als een hoesbui worden beschouwd. Op 12 maart 2012 heb ik namelijk een prachtig bericht geschreven over Rita & The Tiaras waar ik weinig tot niks op kan aanvullen. Ik weet alleen een heel klein beetje meer over The Tiaras ten opzichte van 2012 nu ik een vroegere single van het groepje in de Blauwe Bak heb zitten. Volgende week wordt weer een echt 'zoekplaatje' en gezien ik een lange dag heb gehad (flyers bezorgen in Zwartsluis en net 'Floorfillers' afgerond), hou ik het vandaag bij de afbeelding van de Kent-single zoals die drie jaar geleden kersvers binnenkwam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten