dinsdag 30 april 2019

Eindstreep: april 2019



Aan het einde van een maand mag ik altijd even weemoedig doen en terug kijken. Het is onvoorstelbaar dat reeds een derde van 2019 voorbij is. Dat over vier maanden mijn vakantie er bijna op zit. Acht maanden totdat ik de conclusie mag schrijven over het voorbije jaar. Ik denk dat dit er vrij positief uit ziet. Alle begin is moeilijk en ik vermoed dat het vanaf volgende maand weer een stukje eenvoudiger gaat worden. Natuurlijk gaan we eerst de maand april afsluiten. Dat is een 'rustige' maand met de singles, zeker als ik bedenk wat ik in de komende maanden kan verwachten. Ik begin meteen deze maand met het afrekenen bij Mark en dat levert vijftien singles op. Dat is de vangst van deze maand. Vijftien singles die ik nog niet anders in de bak heb staan en hoewel ik de verschuiving in de Blauwe Bak even op 'pauze' heb gezet, komen ze alle vijftien zonder meer in de Blauwe Bak. Het plan voor een derde koffer wordt steeds meer een noodzaak. Dat zijn dus de gegevens voor deze maand: Vijftien singles, allemaal Blauwe Bak. Geen dubbele singles en geen aanvullingen voor de Gele Bak. Ik kan dus meteen overschakelen naar het maken van een top tien van de favoriete platen.

1. Let's Pick Up From Where Left Off-The Dynamics

2. Angel Man-Walter Bee

3. Turn Away From Me-Patti Drew

4. Ain't No Need Of Crying-The Rance Allen Group

5. I Don't Know How To Fall Out Of Love With You-Doris Duke

6. Return To Forever-Minnie Riperton

7. You Do It Cause You Want It-J.J. Jackson

8. Angel-David Sea

9. Lost On A Highway-Final Seconds

10. Show Me How-The Emotions

Geen opmerkingen:

Een reactie posten