woensdag 13 november 2019

Week Spot: Wendy Alleyne



Zoals gezegd heb ik vorige week het verhaal van Wendy al uit de doeken gedaan en daar valt weinig meer op aan te vullen. Ik heb de beschrijving kort gehouden bij de 'Singles round-up' en is omdat ik dit bericht in gedachten heb. Het is me jaren geleden al opgevallen bij 'Midnight Blue' en het telt nog steeds: Ik heb een bijzondere liefde voor de stem van Wendy Alleyne. Het is een stem die mijn hersenen graag mogen horen en dan maakt het niet zoveel uit wat ze zingt. in 'Can't Control My Emotions' zit een refrein met 'Wrap your arms around me' en als ze dat zingt, zit mijn volledige lichaam onder de kippenvel. Een 'magisch' momentje dat ik ervaar met meerdere platen maar vaak weet ik niet de oorzaak te benoemen. Wirl-platen hebben standaard al een ruis welke ik vaak refereer aan de oceaan maar bij 'Emotions' ligt er een dun laagje ijs op het water dat bij iedere stap kraakt en breekt. Ook is deze een beetje uit het lood maar ik kan er prima mee leven. Ik maak het meteen tot de kersverse Week Spot: 'Can't Control My Emotions' van Wendy Alleyne uit 1975.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten