woensdag 8 november 2017

(Kn)uffelt(j)e omdat het zo koud is?



De kou is misschien een slap excuus, maar ik zal toch even het gas moeten indrukken op Soul-xotica om niet heel erg achterop te raken. Gisteravond na de uitzending heb ik eerst nog een korte vergadering waarin we de laatste puntjes op de ij zetten voor 'The Big One' van dit weekend. Dan ben ik écht gaar en ga even liggen. De eerste keer dat ik wakker word, is het al twee uur geweest en dus besluit ik maar 'door te halen'. Ik heb zondagmiddag drie foto's gemaakt tijdens de wandeling en dus zou ik eerst nóg een foto kunnen publiceren. Dan kan ik meteen vervolgen met de Week Spot en daarna, hopelijk, vanavond tijd en inspiratie voor een vervolg op het radio-avontuur. Lang zal de orde niet stand houden, want dit weekend kom ik nergens aan toe als we het over Soul-xotica hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten