vrijdag 30 september 2016

Eindstreep: september 2016



De laatste dag van september heeft sinds 2013 een extra betekenis gekregen: Het is de verjaardag van Wolfman Radio en dat wordt 'traditioneel' gevierd met een waanzinnige radioshow. Die hebben we net een uur achter de rug en ik ben nog schor van het grappen, grollen, lachen en zingen. Eens per jaar even helemaal los gaan, dat is de 'birthday show'. Mijn collega's hebben daar een paar borreltjes voor nodig, maar bij mij is het gewoon een knopje dat erg gemakkelijk om gaat. Meer daarover komende zondag want dan heb ik iets te vieren en ga dit in ieder geval met jullie delen. Nu ga ik dan een streep zetten onder de negende maand van 2016. Na een paar 'rustige' maanden is het in september weer ouderwets: Het zit in verhouding dicht in de buurt van januari. De top tien rolt er zomaar uit!

In de maanden juni, juli en augustus is het even erg rustig en dat mag geen schande heten. Maart, april en mei zijn immers erg drukke maanden geweest en het is dankzij de 'vakantiemixen' dat ik inmiddels pas kennis maak met plaatjes die ik een half jaar geleden heb gekocht. In september helpt Peter me met een fraai partijtje singles, maar tref ik eveneens leuke dingen bij De Tafel. In januari koop ik 62 singles waarvan 13 in de Blauwe Bak. In september zit het totaal op 61 met 14 in de Blauwe Bak. Het aantal 'dubbele' singles is gelijk in deze maanden: Acht in totaal. Ik neem negen mee uit augustus voor de top tien en deze maand mag ik zeven titels schenken aan oktober. De gospel-singles zijn nog altijd niet binnen. In totaal heb ik sinds nieuwjaarsdag 517 singles gekocht waarvan 109 in de Blauwe Bak en 181 dubbele singles. De top tien van september bevat drie singles uit de vorige maand (Lintons, Candi Staton en Doris Duke).

1. Birthday-The Sugarcubes

2. You Don't Love Me No More-Candi Staton

3. Life In A Northern Town-Dream Academy

4. Sleepwalkin'-Golden Earring

5. Remember Me-The Trinikas

6. Congratulations Baby-Doris Duke

7. Tears Run Rings-Marc Almond

8. Don't Make The Good Girls Go Bad-Della Humphrey

9. Loaded-Primal Scream

10. Lost Love-The Lintons

Geen opmerkingen:

Een reactie posten