donderdag 1 september 2016

Eindstreep: augustus 2016



Ik had in principe de 'Eindstreep' ook vorige week kunnen samenstellen, maar gaf toen de prioriteit aan tas inpakken. Ik heb gistermiddag negen singles uit mijn brievenbus gehaald en vandaag pas uitgepakt. Die singles gaan mee voor de top tien van de 'Eindstreep' van volgende maand. Het moeten per slot van rekening platen zijn die de afgelopen maand indruk hebben gemaakt. Het is een erg rustige singles-maand geweest en toch heb ik niet te klagen over de nieuwe aanwinsten. Twee in de top tien kunnen jullie binnenkort tegemoet zien in de 'Singles round-up' (twee afleveringen) met de kersverse negen Blauwe Bak-singles. De vakantie heeft geen singles opgeleverd buiten twee van vanmorgen en die gaan in ieder geval mee voor september.

Het bezoekje aan De Tafel levert in eerste instantie elf singles op maar bij thuiskomst ontdek ik dat ik 'More Than Words' van Extreme eigenlijk al heb. James Brown heb ik eveneens dubbel gekocht en dat maakt dat ik voor de top tien slechts elf singles tot mijn beschikking heb. De gospel-single van The Internationals is afgevallen. Nog steeds een leuk item en een absoluut koopje, maar verder is het de 'rockin' gospel' welke ik probeer te omzeilen. De statistieken: Augustus levert me 22 singles op waarvan ik 9 meeneem voor de volgende maand. Daartussen zitten 16 singles voor de Blauwe Bak waarvan andermaal 9 doorgaan voor de 'Eindstreep' in september. James Brown en Extreme heb ik dubbel en dat zet de teller op 2 voor de 'dubbele' singles. De top tien moest er dan als volgt uitzien.

1. Hold Out-Eli Paperboy Reed

2. Takin' It To The Streets-The Doobie Brothers

3. Fire Lake-Bob Seger & The Silver Bullet Band

4. When Will It End-Honey Cone

5. L.A. Sunshine-Sylvia

6. Radio Song-R.E.M.

7. Chances Are-Bob Marley & The Wailers

8. Johnny & Mary-Robert Palmer

9. Hurry Up & Come Back-The O'Jays

10. I Take What I Want-James & Bobby Purify

Geen opmerkingen:

Een reactie posten