donderdag 1 juni 2023

Eindstreep: mei 2023


Een half uur geleden heb ik de stream verlaten en ga nu terug naar Soul-xotica om de voorbije maand af te sluiten. Gelukkig heb ik het rekenwerk vanmiddag al gedaan en hoef ik nu in principe alleen de top tien-lijstjes samen te stellen. Dat zijn er twee omdat ik een maand geleden nog niet weet hoeveel singles Mark me gaat sturen. Ze zijn in april afgerekend maar tellen mee voor deze maand. Laat me dan maar beginnen met de cijfers. Mark heeft me 46 singles gestuurd. Gedurende mei kan ik 10 'unieke' singles rekenen tot de Blauwe Bak. Er zijn 28 singles nieuw in de Gele Bak en maar liefst 27 dubbel en/of upgrades. Ook heb ik vijf 'pre-orders' geplaatst waarvan sommige pas in juli worden verwacht. Overigens heb ik vanmiddag zeven afgerekend bij Chris in Engeland en dat is ditmaal eens kwaliteits-soul en een 'original' van een plaatje waar de meningen heel erg over verdeeld zijn, maar ik vind het een knaller. Ik begin met de Gele Bak.

1. EP Banzai! Here's Zmiv, Beware! - Zmiv
2. Sleep Sleep Sleep - Ro-d-ys
3. Tomorrow - The Condors
4. All Because Of You - Geordie
5. Hi Hi Hazel - The Troggs
6. Hold Me - P.J. Proby
7. Dream With Me - John Mayall
8. 5-4-3-2-1 Zero! - Rob E.G.
9. I'm Gonna Be Strong - Gene Pitney
10. When You Walk In The Room - The Searchers

En hierbij de top tien uit de Blauwe Bak.

1. Lonely - Ed Boze
2. Got To Get A Hold Of Myself - Chuck Bernard
3. Kaes On Aeg - Velly Joonas
4. Keepin' My Head Above The Water - Ted Taylor
5. I Had A Girl - Ray Zeiner
6. I'm So Lonely - Simon Said
7. Sweet Dreams - Betty Black & The Family Fortune
8. One Look Over My Shoulder - Average White Band
9. Tighter And Tighter - Endeavors
10. It's All Over Now - Norma Jenkins

Geen opmerkingen:

Een reactie posten