zaterdag 31 juli 2021

Eindstreep: juli 2021


Wordt vervolgd... Een maandelijks terugkerend item is de single van Pama International. Ik begin er zo langzamerhand een hard hoofd in te krijgen, want ik heb de band op alle manieren geprobeerd te benaderen maar nul respons. Ik vrees dat ik geen Paypal-claim meer kan beginnen en zal de tien Britse ponden (of daaromtrent) maar als verlies moeten aanvaarden. Het enthousiasme om de band nu nog te promoten in mijn shows is ook wel een beetje weg, hoewel de groep nog altijd uitstekende muziek maakt. Deze reken ik vanaf nu niet meer mee en als die ooit nog eens arriveert, dan is het alleen maar mooi meegenomen! Op dit moment wacht ik op twee bestellingen vanuit Engeland en heb ik een 'pre-order' geplaatst op de volgende single op het Tesla Groove-label. Deze gaat pas eind augustus op zijn vroegst verschijnen, maar het label heeft de laatste maanden nog altijd last met de perserijen. Het maakt voor de 'Eindstreep' niet zoveel uit want ik heb weer genoeg te kiezen. Een partij van Mark en een kringloopvangst in Steenwijk plus nog een paar losse bestellingen. Een aantal daarvan krijgen jullie binnenkort in een 'Singles round-up', als de overige twee zijn gearriveerd.

Ik tel voor de maand juli 37 singles. De Blauwe Bak wint met 21 singles en daarbij zitten niet de twee die onderweg zijn en de Tesla Groove-single. Ik kan elf nieuwe titels toevoegen aan de Gele Bak en deze singles gaan alvast mee voor de Gele Bak Top 100 van 2022. Voorts heb ik nog vijf dubbele singles. De top tien laat zich tamelijk eenvoudig samenstellen en zou er als volgt uit moeten zien.

1. Somebody Help Me - Larry Birdsong

2. Maybe I'm A Fool - Eddie Money

3. Outta My Mind - The Freedom Affair

4. I'm Gonna Pick Up My Toys - The Devonnes

5. Hey Little Girl - Icehouse

6. Been So Long - Lil' Soul Brothers

7. This Feeling Of Loneliness - Cliff Nobles

8. 78th Avenue - Earth & Fire

9. Let Me Love You - Kenyatta

10. Mind Of A Toy - Visage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten