donderdag 29 juli 2021

(Kn)uffelt(j)e: 29 juli 2021


Ik heb zojuist 'Afterglow' afgesloten en zit nu in dubio. Ik wil wel gaan slapen en heb niet zoveel zin om nog naar boven te lopen en een foto te maken voor 'Het zilveren goud'. Bovendien ben ik té voorbarig geweest met 'de liefde', want dit speelt eigenlijk pas in augustus. Omdat ik rekening had gehouden met de vakantie heb ik slechts drie afleveringen voor augustus klaar staan, wellicht dat ik het ontbrekende deel volgende week doe. of ze helemaal door schuif naar september. Het zijn immers toch maar platen die ik vóór juli 1996 heb gekocht. In de augustusmaand presenteer ik jullie dan alleen singles die ik in augustus 1996 heb gekocht. Ik moet morgen niet vergeten om batterijen te halen voor de camera, want die zijn bijna leeg. Morgen presenteer ik jullie dan de nummers 10 tot en met 2 en kan de nummer 1 op een apart bericht rekenen. Dat ben ik in gedachten al aan het schrijven. Vandaag een foto uit de oude doos. Op Paasmaandag 22 april 2019 loop ik een flink eind door 'de achtertuin'. Eerst via Holtinghe naar Havelte voor een paar boodschapjes en vervolgens via het Uffelter Binnenveld weer terug. Als ik bij de hooiberg aan de Dorpsstraat ben, kan ik het huis ruiken en neem deze foto. Hoewel de bomen nog niet volledig in bloei staan, kun je de boerderij nog net niet zien. Het brengt wel een mooie herinnering naar boven en dus mag deze boven deze kattenbel prijken. En nu gaat de twee meter gezelligheid maar eens in de horizontale ruststand. Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten