maandag 11 januari 2021

Slag(dijk) om de arm


Ik zou eerst hebben stil gestaan bij het gegeven dat het vijf jaar is geleden dat David Bowie is overleden, maar als ik terugkijk op de berichten uit januari 2016 dan heb ik het meeste wel behandeld. Omdat ik toch wil publiceren, ga ik dan maar voor een foto uit het album. Ditmaal een variatie op het thema als bij 'De spirituele dip' van vorige maand. Ik draai een kwartslag naar links en richt mijn camera op de boerderij en wijngaard van Wijngoed. De Slagdijk verbindt de Lokbrug met Eursinge en gaat langs het vakantiepark en de camping. Aanvankelijk is het even iets anders om hier langs te fietsen, maar het wordt steeds meer een gewoonte. Vanaf de Lokbrug tot aan de boerderij op de foto is het asfalt. Hierna gaat het over in een zandpad met ernaast een schelpenpad voor de fietsers. Pas bij het vakantiepark gaat de zandweg over in klinkers en dat is vaak ook de plek waar ik het fietspad verlaat. De takken van de bomen hangen enigszins over het fietspad en dat is niet handig als je bijna twee meter verticaal bent. Ik ben benieuwd of ik vandaag op het werk word verwacht (het is zéér rustig op het moment) en als dat het geval is, dan kom ik morgen hier zeker weer langs fietsen. Tot de Week Spot van morgenavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten