zondag 27 oktober 2019

Een leven zonder Ems



Ik lig nog een bericht achter op schema en wil het vanavond vieren met een foro uit de vakantie. Niet alleen is het onwaarschijnlijk dat ik volgend jaar in de vakantie in de buurt zal komen van de Ems, deze week gaan we op Wolfman Radio afscheid nemen van onze eigen Emz. Ik neem deze foto in de vakantie omdat ik speel met het woordgrapje dat ik 'beside Emz' wilde zijn. Die had ik vorig jaar echter al gebruikt. Emz is de vrouw van de huidige radiobaas van Wolfman Radio en ze hebben ons eind augustus laten weten te stoppen met het station. We gaan als presentatoren gezamenlijk de kosten delen en daarmee door te gaan met het station. Komende donderdag doet ze nog eenmaal haar 'love songs' op Wolfman Radio. Ik mis haar nu al. Ik zou wensen dat ik op een uitkijktoren stond en mijlenver kon zien over toekomstige radio-uitzending met Emz, maar helaas... Het is afkicken geblazen! Morgen ben ik terug met het twaalfde deel van de 'Blauwe Bak Veteranen'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten