zaterdag 10 januari 2015

de comeback van de hoesbui



Kijk! Die hebben we al een tijdje niet meer gehad. In 2011 regende het hier geregeld Hoesbuien. Iedere dag dat ik even geen inspiratie had voor een bericht, mocht ik een hoesje uitzoeken bij Peter (www.singlehoesjes.nl). Gisteren had ik een 'Van hit naar her' in gedachten, maar kon niet genoeg over de artiest vinden. Bovendien heb ik gisteravond een extra uitzending gedaan. Vanavond opnieuw uitzending en daarna rondgehangen in een chatroom van een Amerikaans radiostation. Eén bericht achter liggen, dat gaat nog wel. Twee berichten wordt me te gortig. En dus maak ik vandaag weer eens gebruik van een hoesbui. Peter heeft deze van Lena Junoff op de voorpagina staan, maar ik kan hem helaas niet in zijn rubrieken terug vinden, vandaar dat ik een minder exemplaar moest lenen van 45cat. Het schijnt hetzelfde deuntje te zijn als die van Cupid's Inspiration, zal binnenkort toch eens op Youtube kijken. Ik heb sowieso al een zwak voor plaatjes op het Zweedse Olga-label en een zangeresje dat 'Yesterday Has Gone' doet, trekt me wel aan. Morgen presenteer ik jullie de Schijf van 5, het bericht van vrijdag volgt later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten