zaterdag 10 december 2022

Blauwe Bak Top 100 van 2022: 64-56


Mijn chef heeft me een sms-je gestuurd. Er liggen, in principe, 37 poststukken klaar om bezorgd te worden. In iedere wijk een stuk of drie. 'Of ik het de moeite waard vind om vanuit Uffelte te komen fietsen'? Welnu, ik ben wel eens voor minder gefietst maar ik besluit haar even te bellen. 'Blijf maar lekker in de warmte, dat kan je collega maandag mooi doen', is haar advies. Ik neem het maar aan. Intussen heb ik al een beetje medelijden met de collega want ja... het gaat de komende dagen juist kouder worden. Het zal me benieuwen wat ze gaat zeggen over woensdag want zoals het nu lijkt wordt het dan waterkoud. Vanmiddag is de partij van Mark binnengekomen. Het zijn slechts vierentwintig singles en ik twijfel even of ik ze door schuif naar volgend jaar of niet. Met de Blauwe Bak Top 100, de Week Spot en 'Het zilveren goud' is de week al redelijk gevuld. Aan de andere kant... drie afleveringen van negen (inclusief de twee nieuwe Stream-singles en de laatste Izipho) moet te doen zijn. En verwacht ik volgende week nog een paar singles waarvoor ik nog invoerkosten moet betalen. Dat ga ik maandag beslissen. De platen zijn vanavond echter al wel in 'Do The 45' te horen en de Mixcloud-link zal voor maandag al beschikbaar zijn. Nu eerst verder met de Blauwe Bak Top 100.

64. I'll Keep Searching - Black Smoke Band (UK, Epsilon EPS 016, A, 1977, re: 2022)

63. The Crutch - The Tymes (UK, RCA Victor RCA 2493, B, 1974)

62. You Don't Care (long version) - Pervis Lee (US, Leeway geen catalogusnummer, B, album-track uit 1970, 2022)

61. I Got To Tell It - Solomon Burke (US, MGM K 14353, B, 1972)

60. Beautiful Day - Spider Harrison (UK, Athens Of The North AOE036, A, 1971, re: 2019)

59. Smile - The Rance Allen Group (US, Stax STX-3221, A, 1978)

58. Keeper Of The Castle - The Four Tops (UK, Probe PRO 575, A, 1972)

57. Let You Come Into My Life - Carol Douglas (UK, Gull GULS 61, B, 1978)

56. All Purpose Love - The Village Choir feat. Lee McDonald (UK, Izipho Soul ZP69, A, album-track uit de jaren 80, 2021)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten