zondag 5 februari 2017

(Kn)uffelt(j)e: zondag 5 februari



Nee! Stop! Ik wil het niet!!! Zoiets zeg ik bijna hardop als ik de vooruitzichten van het weer bekijk. Wéér temperaturen fors beneden nul. Ik wil dít weer. Misschien iets minder warm als de dag waarop deze prent is gemaakt, maar nog steeds... geen temperaturen onder nul. Ik zal me er toch even doorheen moeten bijten. Ik had vandaag verwacht om emet een 'originele' foto te komen daar ik van plan was om een fietstochtje te maken. Toch ben ik niet helemaal fit naar bed gegaan en heb vandaag vooral uitgerust. Het verschil is dat ik nu weer helemaal klaar ben voor de week en soms heb je dat nodig. Door het ontbreken van de fietstocht zijn er geen foto's gemaakt en dus grijp ik andermaal terug naar deze foto uit augustus van het afgelopen jaar. Ik heb zojuist de fiets thuis gebracht en sta op het punt om de bus naar Sleen te pakken voor de laatste nacht. De voorgaande avond heb ik gesproken met de vrouw van de camping en vertelt over mijn nieuwe onderkomen. ,,Waarom maak ik niet een paar foto's?". Zo gezegd, zo gedaan. Eén foto kunnen jullie vinden bij het laatste bericht van 2016, hierbij een foto vanuit mijn tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten