vrijdag 1 juni 2018

Potverdrieduizend!



Ik heb mezelf overtroffen in 2010! Wie had gedacht dat ik de discipline zou krijgen om dagelijks te publiceren? Wat zeg je? Ja, okay, de laatste tijd is het geregeld even 'mis', maar het is niets in vergelijking met voorgaande pogingen tot 'bloggen'. Hoewel ik bij SoulteXt op een gegeven ogenblik wel de smaak te pakken heb, maar dat wordt dan weer afgekapt door KPN. Iets met 'fair use policy' en 'overschreden limiet'. Hoewel het begin van Soul-xotica nog twijfelachtig is, neem ik mezelf op 11 april 2010 voor om dagelijks te publiceren. Nu ben ik dan aanbeland bij het 3000e bericht op Soul-xotica en ik kan het nauwelijks bevatten. Toch is er nog veel meer om over te schrijven en dus ga ik vrolijk verder naar de 4000 en voor die tijd dan eerst ook nog het tienjarig jubileum. Vandaag hou ik het echter kort en ga jullie morgen de eerste aflevering van 'Het zilveren goud' voorschotelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten