zaterdag 30 juni 2018

Eindstreep: juni 2018



De singles van Mark zijn pas gistermiddag binnen gekomen en dat is een beetje laat om een zinnig oordeel te geven over de platen. Daarom heb ik voor het totaal de singles wel mee gerekend, maar noem ze niet in de top tien. Deze singles gaan mee voor volgende maand. Of...? Het zijn zestien singles en in principe zou ik volgende maand niet noodzakelijk platen hoeven kopen om tot een 'Eindstreep' te komen. We zullen het vanzelf zien? Ik stel de top tien samen uit de singles van de kringloopwinkel in Meppel en het pakket van Albert. In totaal zijn het 54 singles deze maand. Zeventien daarvan zijn 'dubbel' of 'upgrades' want ook in de partij van Mark zit een iets andere uitvoering van een single die ik al heb. Volgende week meer daarover. In totaal zouden twintig singles in de Blauwe Bak komen, maar dat is een ruwe schatting omdat ik de verdeling van de singles van Albert nog niet helemaal voor ogen heb. De top tien zou er als volgt moeten uitzien:

1. Top Of My List-Stephanie Mills

2. Gypsy Woman-Crystal Waters

3. Time For Action-Secret Affair

4. Naked In The Rain-Blue Pearl

5. Too Hot To Handle-Heatwave

6. Love's Unkind-Donna Summer

7. Here Comes Summer-Jerry Keller

8. I Wanna Sex You Up-Color Me Badd

9. January February-Dutch Rhythm Steel And Show Band

10. I Wonder Why-Bohannon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten