zondag 31 december 2023

Lief 2023


Niet gedacht dat ik dit als aanhef zou gebruiken. Het is vooral in de laatste weken van jouw jaar dat ik terug kijk op de voorbije maanden en ik een liefde ontdek. Hoewel de eerste weken op het werk nog even spannend zijn, blijft alles bij het oude en kan ik gewoon verder gaan op de oude voet. En je laat me deze weg volgen voor de overige elf maanden. De enige kopzorgen die ik heb heeft te maken met draaitafels en radiostudio maar op een gegeven moment kan ik dat een plek geven en gewoon verder gaan met leven en genieten. Je hebt me met volle teugen laten genieten. Qua weer was je niet altijd even vriendelijk maar de vakantie in september heeft alles goed gemaakt. Volgens het KNMI ben je het warmste en natste jaar tegelijk. Warm en nat... Nee, ik ga me niet verlagen tot puberale mopjes.

Op Facebook heb ik de foto gedeeld die ik op 4 september heb gemaakt tijdens de tweede fietsdag van mijn vakantie. Ik heb dan pas een hele hoop singles gekocht in Assen en wil deze vereeuwigen met fiets en ijskoud pak frisdrank en kleffe croissants (al sinds Appelscha in de fietstas). Het beschrijft mijn 2023. De fiets, ontspannen, avontuur, lekker eten en drinken en een hoop singles. De fietstochten hebben het jaar nog wel een beetje gered want de eerste acht maanden zijn stabiel doch soms ook wel saai. Toch gaat een zorgeloos jaar nooit vervelen en wat dat betreft, hoop ik op de helft van dit alles in 2024. Dat is al meer dan ik kan wensen. Ik ga je nu definitief afsluiten en met goede moed 2024 tegemoet treden. Vanavond heb ik gepland een kwart eeuw terug in de tijd te gaan naar het Hogmanay in Schotland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten