maandag 4 december 2023

Ziek Spot: Sonja Ryshard


Als dit maar goed komt? Heel stiekem weet ik het antwoord al want het gebeurt maar zelden in een mensenleven dat een griep zo groots en meeslepend de hoek komt rond marcheren. Qua impact doet die mee denken aan enkele griepjes die ik omstreeks 2006 heb gehad. Het gevolg is dat ik een paar dagen aan bed ben gekluisterd en verga van de spierpijn. De laatste vierentwintig uren lijkt er schot in de zaak te komen maar nog altijd niet té vroeg juichen. De zieke dagen hebben immers ook weer 'impact' gehad en dus ga ik niet overhaast aan het werk. Ik ga op de eerste van de maand eerst de nieuwe Week Spot aan jullie voorstellen. Dat was het plan. Een plaat uit de jaren tachtig omdat ik zaterdag twee uren lang platen uit de jaren tachtig.... Ja.... laat maar! Gelukkig valt er erg weinig te vertellen over Sonja Ryshard en dus mag 'Step Back'  de Week Spot van de afgelopen week zijn. Ik moet vanavond nog even bekijken of inspiratie heb voor een tweede bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten