maandag 9 september 2013

tijd voor reclame!

Ja, er zit ergens op mijn Blogger-dashboard een knopje met 'geld verdienen met je blog', maar daar blijf ik lekker vanaf. Geen last met dating-sites op Soul-xotica alleen maar omdat het woord 'single' geregeld valt. Nee, dit is een stukje persoonlijke reclame. De poster, met dank aan Marianne Van Eede voor het ontwerp, spreekt voor zichzelf. Nadat het in 2011 op het laatste moment toch nog stuk liep, draaide ik een jaar geleden wel op de zondagmiddag na Kopje Cultuur in Steenwijk. Toen was het stikheet en daardoor niet druk. KNMI heeft voor komende zondag regen en achttien graden in petto, dus dat kan geen probleem zijn. Wél ga ik woensdag naar de apotheek voor spierverslappers en maagbeschermers, want precies een jaar geleden kreeg ik last van spit na de marathon. Ik wil niet weer zo'n hachelijke nacht hebben als toen en heb voor alle zekerheid maandag vrij genomen. Bovendien markeert deze poster het einde van een tijdperk: Geen ge-Soul-X meer ten aanzien van mijn dj-activiteiten. Van een Karre-naam kom je doorgaans niet af en dat geeft ook niet. Ik vind het helemaal niet erg om 'solex' genoemd te worden en Soul-X zal op een aantal manieren voortleven (waaronder hier), maar in combinatie met mijn Northern Soul-draaierij wil ik het onder eigen naam doen. Geen grappige namen, geen gimmicks, ik ben wat ik draai en ik draai wat ik ben. Kan ik tenslotte nog inhaken op gisteravond: Er is vanmiddag, buiten mij, een niet-geplande Wolfman-vergadering geweest waarbij enkele 'gaten' in het programma zijn gevuld. Daarbij kwam ook mijn Floor Fillers ter sprake, maar gelukkig was ik er niet bij en is, voor mij, besloten (en telepatisch) dat zo'n nachtuitzending teveel van me vraagt. De 28e doen we nog één Floor Fillers en dan is dat voorlopig van de baan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten