zaterdag 31 augustus 2024

Eindstreep: augustus 2024


Voordat ik het nachtverblijf ga opzoeken, moet ik eerst nog de 'Eindstreep' publiceren. Ik ben daarbij een beetje lui want natuurlijk zijn er een paar 'pre-orders' binnen gekomen maar deze heb ik niet geteld voor het totaal en evenmin voor de top tien gerekend. Door toedoen van Beilen en Albert heb ik immers genoeg keuze voor twee lijsten en heel wat telwerk te verrichten. De Gele Bak komt deze maand als grote winnaar uit de bus. Dat verbaast me niet omdat van de zestig singles uit Beilen niet eentje door gaat voor de Blauwe Bak. De vangst van Albert levert tenslotte nog wel enkele platen op voor de Blauwe Bak en vervolgens zijn er een paar snelle deals deze maand. Ik tel nu zeven singles die in augustus heb afgerekend die nog onderweg zijn. De Gele Bak telt maar liefst 78 singles en daarbij heb ik niet de dubbele singles gerekend. Ik begin met deze top tien.

1. Enola Gay - Orchestral Manoeuvres In The Dark

2. I'm A Nut - Leroy Pullins

3. Charlie Brown - Two Man Sound

4. Me And Julio Down By The Schoolyard - Paul Simon

5. Coconut Woman - Los Alegres with Sweet Okay Supersister

6. The Most Beautiful Girl - Charlie Rich

7. Rub It Down - Exception

8. Who's Your Baby - The Archies

9. Ay No Corrida - Chaz Jankel

10. Let Me Be There - Olivia Newton-John

Voor de Blauwe Bak heb ik 27 maal de portemonnee getrokken. Op een 'pre-order' na zijn die ook allemaal binnen. Verder zijn er 32 singles die ik als dubbel reken plus 7 die ik deze maand heb afgerekend en nog onderweg zijn. De top tien van de Blauwe Bak moet er dan als volgt uit zien.

1. Groove Is In The Heart - Deee-Lite

2. Let Me In - Emilia Sisco

3. I Spy For The FBI - Jamo Thomas

4. Name It You Got It - Micky Moonshine

5. Everybody Got To Believe In Somebody - Sam & Dave

6. Cashing In - Voices Of East Harlem

7. She Kept On Walking - Roy C.

8. Little Orphan Boy - Shades Of Blue

9. Twine Time - Alvin Cash & The Crawlers

10. Disco Dolly - Blue Diamonds

Morgen verwacht ik de nieuwe Week Spot aan jullie voor te stellen. Het lijkt een kleine herhalingsoefening te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten