zondag 26 mei 2019

Wandelbui



Ik zou vanavond dubbel publiceren maar... kijk eens naar de lengte van de 'Singles round-up' en hoeveel tijd dit in beslag heeft genomen. Ik heb dus niet meer de moed om met een ander lang verhaal te komen en dus doe ik het af met een foto. Sinds dat de Pioneer 'gewond' is geraakt, heb ik de nodige wandelkilometers gemaakt. Als ik de keuze heb tussen fietsen of wandelen dan kies ik voor het eerste. Ik mag graag een eind van huis weg gaan op een middag en dan is de fiets het ideale 'vluchtmiddel'. Toch moet ik erkennen dat wandelen misschien wel net zo mooi is. Het laat me plekken zien waar ik normaal gesproken met vijfentwintig kilometer per uur aan voorbij sjees. Tijdens een wandeling heb je dan alle tijd om het in je op te nemen. Dan kan ik dit bericht tevens benutten om een compliment over te brengen aan mijn nieuwe schoenen. Nee, helemaal nieuw zijn ze niet, maar ik heb ze wel een paar maanden geleden gekocht. Ik was vorig jaar zo in mijn nopjes met mijn hippe Adidas-schoenen maar die heb ik, achteraf gezien, net een halve maat té klein gekocht. Op de plek van de grote teen begint het materiaal al te scheuren. Het huidige schoeisel kan niet scheuren en dat zou ook niet nodig zijn met maat 48,5. Het zijn bovenal heerlijke schoenen om op te lopen. Daarvan heb ik niet alleen profijt gehad tijdens mijn werk tot nu toe maar ook op de recreatieve wandeltochten. Hoewel? De foto is genomen op Paasmaandag en dan heb ik mijn sandalen aan. Ik ben dan bijna thuis en wil jullie laten zien wat me wacht als ik vanaf het werk kom. Dit is de Dorpsstraat en het rieten dak op de achtergrond is 'onze' boerderij. Rechts van me staat de markante hooiberg. Dit noem ik nog eens thuiskomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten