woensdag 6 oktober 2010

alle 198 goed en 2 nog schuiner


Dank, dank, dank! Het was een gekkenhuis vandaag! Mijn huis is overspoeld met bloemen, ik ben net met de derde hazelnootslagroomtaart begonnen en stond vanavond de plaatselijke fanfare in de voortuin 'Soul Man' te spelen. Dit vanwege het 200e bericht van Soul-xotica. Ofwel, wat voel ik me gelukkig met mijn 4 volgelingen!

De t-shirts zijn in voorbereiding. De foto van het miepje is al genomen. Wie haar herkent, mag het zeggen. Nee, het is niet Willemijn...

Als vaste klant van Google Afbeeldingen probeerde ik eens Soul-xotica en wat blijkt: 'She Was Naked' van Supersister wordt aan mij toegeschreven! Terwijl ik die ook weer had geleend van een ander blog.

Eigenlijk zocht ik een logo van Soul-xotic, een zonnestudio ergens in het zuiden. Had ik al eens verteld dat Soul-X een Franse deathmetalband is?

De slingers kunnen worden opgeruimd. Morgen wegens overweldigend succes: Nummer 201.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten