maandag 31 juli 2017

Eindstreep: juli 2017



Zucht. Alwéér een maand voorbij! Juli 2017 gaat bij mij de boeken in als eentje van veel post bezorgen. Wellicht de 'comeback' van het post bezorgen, want het lijkt erop alsof ik steeds meer zal worden ingezet in dit werk. Vorige week ben ik het meeste in Meppel geweest. In Steenwijk hebben ze Pasar Malam en ik zou daar voor het eerst eens naar toe, want ja... dat kan gemakkelijk even uit het werk. Helaas, het is er niet van gekomen. Deze week sta ik wel weer gepland voor Steenwijk, maar het optreden van Jimmy Bellmartin heb ik moeten missen. Qua vinyl is het opnieuw een zuinige maand met slechts één single voor de reserve-Blauwe Bak. Een Blauwe Bak Top 100 zou nog wel eens lastig kunnen worden dit jaar, maar ik heb al een alternatief in gedachten. Vorig jaar had ik zoveel keuze dat nummers in de 'bubbling under' zijn verdwenen die gedurende 2017 toch hun plek hebben verdiend. Ik zou deze ter aanvulling kunnen gebruiken op de platen die ik dit jaar heb gekocht. Maar dat is voer voor over vier maanden, eerst maar eens de balans op maken van deze maand.

Zestien singles. Dat is de totale opbrengst van deze maand. Eentje daarvan heb ik 'dubbel' en valt dus af. De 'nieuwe' single van World Of Oz heeft echter wel de plaats in genomen in het fotohoesje van de 'oude' zonder dat ik beide singles onder de loep heb gehouden. Zwaar afgedraaide singles heb ik nog niet gezien bij Albert en dus is dit een 'upgrade' waard. Van de overige vijftien zie ik op dit moment de volgende lijst als de ultieme top tien. Morgen een 'Classic Week Spot' uit 2013 en woensdag weer 'back-to-business'.

1. Going Nowhere-Los Bravos

2. Vacation-The GoGo's

3. The Rain, The Park And Other Things-The Cowsills

4. Waiting For The Loveboat-The Associates

5. Eminence Front-The Who

6. Crackerbox Palace-George Harrison

7. Direct Me-Otis Redding

8. Skin Deep-The Passions

9. Venus-Les Chakachas

10. S.w.i.m.-Bobby Freeman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten