dinsdag 11 juli 2017

(Sl)eentje tussendoor



Ik had gisteravond helemaal geen inspiratie voor een bericht en wil vanavond desondanks de Week Spot presenteren. Ook al moet ik nog een besluit nemen welke dat gaat worden, het wordt een 'Classic Week Spot' die ik tussen 2000 en 2010 heb gekocht. Vandaag eerst een soort van 'hoesbui' met een foto die ik vorige maand heb genomen bij mijn korte bezoek aan Sleen. Ik ben aan vakantie toe en ga dit, na het succes van de afgelopen twee jaar, opnieuw vieren in Sleen. Ik hoef niet meer op zaterdagmorgen naar de plaatselijke kringloop want die is dicht! Het geplande onderhoud aan de Pioneer heb ik een tijdje moeten uitstellen, maar volgens Nazca is weinig reden tot paniek. Het setje tandwielen zou bij goed onderhoud wel tienduizend kilometer kunnen mee gaan. De teller staat inmiddels over de 8700 kilometer. Dat is dan sinds 8 april van het vorige jaar. Twee weken geleden een lekke achterband en dus de binnenband vervangen. Kost de kop ook niet. Qua onderhoud is het sowieso de goedkoopste fiets geweest die ik tot dusver heb gehad. En hij fietst als vanouds! Later vanavond de Week Spot. Eerst even boodschappen halen in Havelte en de 'Tuesday Night Music Club' los laten op de luisteraars. Jullie zijn natuurlijk welkom! Van zeven tot negen op www.wolfmanradio.co.uk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten