zondag 2 augustus 2020

Gele Bak Top 100: 46-38


Blogger heeft het al maanden van tevoren aangekondigd: Het gaat de surface voor de gebruikers veranderen. Een maand geleden heb ik met tegenzin de overstap gemaakt naar het nieuwe systeem en per 1 augustus zou het niet meer mogelijk zijn om de oude surface te gebruiken. Het blijkt dat de service nog wel wordt aangeboden, maar dat kan over een paar weken verleden tijd zijn. Ik ben inmiddels gewend aan het nieuwe systeem en eigenlijk is het eenvoudiger geworden. Ik geloof dat ik na drie dagen al geen HTML-codes meer gebruik. Vrijdagavond ontdek ik dat ze nog een paar wijzigingen hebben doorgevoerd. 'Nieuw bericht' en 'blog weergeven' hebben betere plekken gekregen, maar... met de foto's is het een drama. Ik moet de foto voor het Week Spot Kwartet een aantal malen uploaden om het volledige beeld te krijgen. Daar ga ik straks opnieuw mee 'spelen' want ik heb weer negen singles in de aanbieding voor wat betreft de Gele Bak Top 100. Het tweede deel volgt later vanavond.

Larry Verne en Status Quo heb ik tijdens de vakantie in Sleen gekocht. Asia en The Three Degrees komen van de kringloop in Ruinerwold. Londonbeat heb ik van Albert. Right Said Fred is gekocht bij de kringloop in Dieverbrug en The Knack stamt van mijn bezoek aan Emmen in februari. Rozalla heb ik in juli gehaald bij de platenwinkel in Dwingeloo. Tot slot Cilla Black. Dit, betere, exemplaar komt van de platenbeurs in Steenwijk. Een paar weken later ontvang ik eveneens een exemplaar van mijn Schotse maat Baz, maar deze blijkt stukken minder te zijn.

46. Mr. Custer - Larry Verne (UK, London 45-HLN-9194, 1960)

45. Heat Of The Moment - Asia (NL, Geffen GEFA 2207, 1982)

44. You Bring On The Sun - Londonbeat (Duitsland, Anxious ZB45445, 1992)

43. Make Me Stay A Bit Longer - The Status Quo (NL, Pye 7N 17665, 1969)

42. Don't Talk Just Kiss - Right Said Fred (EEG, Tug 1103367, 1991)

41. The Heaven I Need - The Three Degrees (NL, Injection 134.711, 1985)

40. Surround Yourself With Sorrow - Cilla Black (UK, Parlophone R 5759, 1969)

39. My Sharona - The Knack (NL, Capitol 5C 006-85921, 1979)

38. Are You Ready To Fly - Rozalla (België, Buzz BZZ 106059, 1992)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten