maandag 31 augustus 2020

Eindstreep: augustus 2020


Tot slot van deze maand zoals traditioneel de 'Eindstreep'. Ik heb zojuist een aantal video's gekeken en daardoor is het al laat geworden, vandaar dat ik dit even snel wil doen. In totaal tel ik 56 singles voor deze maand, maar eentje wordt pas in oktober verzonden omdat het waarschijnlijk nog geperst moet worden. Het is weer een volgende release uit de serie van het Italiaanse Cannonball-label. Deze reken ik dus nog helemaal niet mee in de 'Eindstreep', dat komt wel in de maand als het arriveert. Zonder dit plaatje zijn er dus 55 in totaal. Vijfendertig voor de Blauwe Bak, dertien voor de Gele Bak en zeven singles die ik als dubbel reken. De top tien zou er als volgt uit moeten zien.

1. Who Are You Gonna Love - Rozetta Johnson

2. Goodbye Love - Act One

3. This Time I'll Be Sweeter - Wendy Alleyne & The Dynamics

4. Chestnut Mare - The Byrds

5. Don't Let Me Go - Barbara Jacobs

6. You're The Best Thing - The Style Council

7. Bring On The Love - Gloria Jones

8. I'm Leaving On That Late Late Train - Solomon Burke

9. I Just Gotta Find Someone - The Ghetto Children

10. You've Not Changed - Sandie Shaw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten