maandag 21 augustus 2023

(Kn)uffelt(j)e: Zondag 20 augustus


Op dit moment heb ik niet veel inspiratie om een volledig bericht te schrijven. Het zou in dat geval een aflevering van 'Honderd achteruit' moeten worden. Ik heb vrijdag een pakketje platen binnen gekregen maar ik wil gerust een paar dagen wachten om te zien of er nog eenlingen gaan arriveren. Zo is een 'pre-order' van Juno onderweg alsook singles van verschillende platenlabels. Dit weekend ga ik de 'Vinyl Summer Spirit Of 1973' doen en heb al een Week Spot uitgezocht. Omdat de groep al eerder een Week Spot heeft gehad, verwacht ik dat er niet veel valt te schrijven. Gistermiddag wilde ik na Leo Unger en 'Run To The Sunshine' ook naar het zonlicht rennen, maar het is niet een geslaagde wandeling geworden. Ik heb echter wel mijn fototoestel mee want ik heb een erg trieste cover op Facebook. Het is een foto uit de herfst of de winter en ik wil wel een beetje zonneschijn achter mijn profielfoto. Het is niet de bijgevoegde foto geworden want ook deze vind ik hiervoor té donker. Het is echter een prachtig doorkijkje en zelfs ik kan me niet voorstellen dat dit letterlijk om de hoek van de deur is. De foto is genomen vanaf de Holtweg en biedt uitzicht op de Woerthe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten