dinsdag 30 oktober 2018

Hoesbui



Soms heb je wel eens van die avonden. Je hebt één klein dingetje dat je even wilt opzoeken op Youtube en vervolgens blijf je uren hangen. Documentaires, nostalgische televisie en een paar redelijk actuele debatten verder is het bijna vijf uur en moet ik over een paar uur gaan bezorgen in Meppel. Ik heb vanavond voor het eerst de kachel hoger gezet tijdens de buien en dat is een teken dat de zomer voorbij is. Wat me echter blijft verbazen, is de hoeveelheid blad aan de bomen. Over anderhalve week is 'The Big One' en ik kan me van voorgaande edities herinneren dat de bomen helemaal kaal waren in dat weekend. Nu wordt in het weekend nog even windkracht vier verwacht maar ik moet nog maar zien of al het blad dan van de boom is gevallen. Morgen een poging tot een bericht voor wat betreft de Week Spot en de 'Eindstreep' van deze maand, nu maar eens onder de wol!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten