maandag 30 januari 2023

Rustbui


Hoewel ik nog altijd een paar berichten achterop schema lig, gaat het publiceren vandaag niet echt van harte. Ik geloof dat meerdere mensen last hebben van de kou, maar het maakt dat ik sinds zaterdag niet meer buiten ben geweest. Morgen mag ik dan flink aan de bak want dan wachten maar liefst drie berichten: De laatste 'Singles round-up', de Week Spot en de 'Eindstreep'. Ik ben wederom het archief ingedoken en heb een foto gevonden van bijna vijf jaar geleden. Deze is genomen op zondag 4 februari 2018. Met de Pioneer maak ik een ommetje over het Dwingelerveld en vervolgens via het Commissaris Cramerpad via Pesse naar Ruinen. Onderweg ga ik nog bijna onderuit in een gladde bocht maar ik hou mezelf staande. De foto is genomen op één van de bankjes voor de radiotelescoop van Dwingeloo met uitzicht op het Dwingelerveld. Aan de overkant van de weidse vlakte ligt Ansen. Ik geloof dat ik een thermoskan koffie bij me heb. Met dit plaatje moeten jullie het vandaag doen, maar ik ben morgen terug met heel veel zwarte plaatjes! Ik verlang nu heel erg naar mijn warme bedje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten