zondag 15 januari 2023

(Kn)uffelt(j)e: Zondag 15 januari


Inmiddels is de achterstand alleen maar opgelopen maar alles is nog altijd onder controle. Mijn chef is het zaterdagmiddag helemaal eens met mij. De Buienradar laat zien dat het voortdurend zal regenen terwijl ik eerst ook nog eens tegenwind heb naar Steenwijk. Of het okay is om maandag even in actie te komen? Geen enkel probleem! Dat betekent echter wel dat ik me er vanavond afmaak met een nostalgisch knuffeltje. De afgelopen week ben ik vooral druk geweest met het terugzetten van singles en de bakken 'klaar' maken voor een volgende ronde 'The Vinyl Countdown'. Volgende week de jaren tachtig en negentig nog door en dan zijn we weer een jaar klaar. Het bevalt me op zichzelf wel om eens in het jaar de nieuwe aanwinsten toe te voegen. Verder ligt Assen nog altijd in de planning, hoewel ik ook in Steenwijk nog een adresje heb waar ik langs moet gaan. Intussen begint het op Discogs ook al wat te kriebelen. Toch ga ik de komende week de eerste 'Singles round-up' doen met restanten die in december zijn gearriveerd en een plaatje dat ik vijf maanden lang over het hoofd heb gezien. De foto is uiteraard niet van vandaag. Deze heb ik vijf jaar geleden genomen rond deze tijd. Het is dan winters koud maar zonnig weer. Ik heb een wandelingetje gemaakt over Rheebruggen en ben op de foto bijna thuis. Dit is de Zuidstraat en rechts kunnen jullie door de bomen de nok zien van de boerderij. (EDIT: De foto is van 7 januari 2018).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten