vrijdag 31 augustus 2018

Eindstreep: augustus 2018



Het is waar: Ik stel het eindeloos uit en blijf hopen, maar ik heb nog steeds geen contact gehad met Alberto in Italië. De twee Cannonball-singles zijn evenmin gearriveerd. Stom, stom, stom! De Italiaanse posterijen zijn berucht en vaak doe ik bestellingen uit dat land verzekerd of aangetekend. Als Alberto zeer veel schademeldingen zou krijgen, zou hij (denk ik) alleen verzekerd of aangetekend aanbieden, maar nee... je kan ook gewoon voor de postzegels betalen. Dat lijkt me een maand geleden een goede optie en nu zit ik met de gebakken peren. Ik verwacht niet dat hij erg toeschietelijk zal zijn en bovendien wil ik het goede contact niet op het spel zetten. Toch maar eens voorzichtig een mailtje die kant op, maar dat stel ik andermaal uit tot na het weekend. Deze twee singles zijn dus uit de 'Eindstreep' gehaald en wat dan overblijft zijn de vijftien van vorige week woensdag. Twee singles (Coffee en The Supremes) zijn in de reserve-Blauwe Bak gekomen en er zijn zes dubbele singles. De 'Eindstreep' is echter een top tien en dan blijven er negen over. Ach vooruit, ik ben zó blij met die ene 'dubbele' dat deze de top tien compleet mag maken. Het staat op nummer 7. De nummers 8 tot en met 10 zouden er niet in zijn gekomen als ik méér keuze had gehad en bij Colosseum is dat te wijten aan de kwaliteit van het vinyl. De 'Eindstreep' moest er dan als volgt uitzien.

1. No Matter What Sign You Are-Diana Ross & The Supremes

2. Wish I Could Write A Love Song-Chas & Dave

3. Lovin' Whiskey-Rory Block

4. Love's Alive-Coffee

5. Ain't No Sunshine-Michael Jackson

6. Ain't No Pleasing You-Chas & Dave

7. My Boy Lollipop-Millie

8. Dedicato All'amore-Dionne Warwick

9. The Road She Walked Before-Colosseum

10. Sunday Morning-Bertice Reading

Geen opmerkingen:

Een reactie posten