maandag 18 september 2017

Rechts inhalen



Het lijkt wel vakantie? Ja, eerst alle lezers bedanken en vervolgens twee dagen vrijaf nemen, heeft veel weg van vakantie. Toch ga ik vandaag en morgen de schade weer dubbel en dwars inhalen. Morgen behalve de Week Spot ook een verhaaltje over de fiets, want morgen gaat er 'iets' gebeuren met de Pioneer. Ik hou jullie graag in spanning! Vanavond eerst nog een plaatje uit het vakantie-album en dan straks een 'Raddraaier'. Deze foto is genomen tussen Gees en Zweeloo op de zaterdagmiddag van de vakantie. Op dat moment ben ik me niet bewust van het feit dat ik eerder op deze plek ben geweest. Ik hen in april de Arnica-route gefietst op een zondagmiddag en dat komt eveneens door dit gebied. Het is op deze zaterdag erg warm en de Schotse hooglanders zoeken verkoeling in het water. Misschien stonden ze vanmiddag ook tot hun enkels in het water, maar dan onbedoeld. Ik kreeg de bui in Havelte over me heen. Nog drie dagen en dan is de zomer van 2017 definitief ten einde. Mij rest alleen nog een beetje om kijken en een paar resterende foto's. Ik moet erkennen dat ik wel eens drukker in de weer ben geweest met de camera als tijdens de laatste vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten