zaterdag 9 september 2017

Rechts inhalen



Mijn lichaam staat steeds meer verlangen naar het bedje, maar ik wil tegelijk ook graag weer op schema komen. Vandaar dat ik een plaatje uit het vakantie-album ga aanbieden. Dit is de vrijdag van de vakantie. Ik ben dan net in het Cuby + Blizzards-museum in Grolloo geweest en fiets terug naar Sleen. Er zijn niet zoveel mogelijkheden vanuit Grolloo om 'anders' te fietsen. Ik weet dat het behoorlijk kaal en saai kan worden richting Orvelte en de bospaden ben ik allemaal al eens langs gefietst. Ik wil iets anders doen op deze terugweg maar komt toch uiteindelijk weer uit op stukjes die ik al op 20 september 2009 (20092009) heb gefietst en waar ik later ook vaak ben geweest. Okay dan! Dan gaan we eerst wel even fietsen waar ik bekend ben en dan hoop ik op het laatst nog op iets anders. Zo kom ik dus ook over het vlonderpad tussen Grolloo en Elp. Ik stap af om een paar foto's te maken en geniet daarna nog even van het landschap en de stilte die er heerst. Eén van de vele mooie plekjes die ik ken en eentje die een foto verdiend plus een plekje op Soul-xotica.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten