dinsdag 2 maart 2010

Sappig Loesje


Nee. Een groot techneut zal ik nimmer worden. Dacht ik dat de hoofdtelefoonuitgang van mijn Behringer-mixer kuren had, bleek een stekkertje van de platenspeler los te zitten. En zo geniet ik sinds een dag weer van knisperend vinyl door mijn oorschelpen.

Dat heb ik vandaag gevierd met een bak singles. 'The Oogum Boogum Song' van Brenton Wood gaat eindelijk lekker smaken, 'Hazy Paradise' van Earth & Fire (b-kant van 'Seasons') leren kennen, maar verder een feest van herkenning. Veel instro's als 'Spreadin' Honey' van Watts 103rd Street Rhythm Band, 'Nut Rocker' van B. Bumble & The Stingers en 'Francine' van Les Newstars. De ultieme lekkernij van vandaag was 'Who Do You Love' van Juicy Lucy, een stel knotsgekke Mancunians die blueskrakers op een geheel eigen manier spelen. Er zijn maar weinig nummers waarmee ik me persoonlijk mee identificeer, maar er zijn van die dagen dat ik me 'Who Do You Love' van Juicy Lucy voel. Ik heb de Nederlandse persing in fotohoes, maar deze was niet zo snel op Google te vinden, vandaar ter illustratie de Franse fotohoes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten