zondag 30 juni 2024

Eindstreep: juni 2024


Ondanks het feit dat ik verschillende afleveringen van de 'Singles round-up' heb gehad, heb ik in deze maand slechts tweemaal de portemonnee getrokken ten behoeve van singles. Het is idioot lang geleden dat ik slechts één of twee platen heb gekocht gedurende een maand. Ik word in juni echter gered door de postbode. Deze bezorgt me eerst op 1 juni het pakket met 'dure' singles van Mark en een paar weken later de 'used-but-not-abused'. Plus dat er een aantal 'pre-orders' zijn binnengekomen. Met de 'Eindstreep' over deze maand ben ik niet druk maar omdat we halverwege 2024 zijn, heb ik alvast de totalen uitgerekend. De top tien is in een vloek en een zucht samengesteld.

Over de maand juni kan ik kort zijn. Dat zijn alleen de twee EP's met onuitgebrachte Motown-nummers op het Soul 4 Real-label. De nummer negen uit de top tien is afkomstig van één van de EP's. In deze nieuwe maand gaan de volgende twee verschijnen. Twee platen voor de Blauwe Bak, nul voor de Gele Bak en nul dubbel. Laten we het dan hebben over het eerste halfjaar van 2024. De Blauwe Bak is de grote winnaar met 230 singles. De Gele Bak volgt op geruime afstand met 143. Totaal zijn er 64 'dubbele' singles in de collectie gekomen. Totaal kom ik dan op 437 singles. Ik krijg het vanaf september druk met 'The 2024 Collection' in 'Do The 45' en deze week kan ik gaan zitten voor de Gele Bak Top 100 over 2024. Omdat ik morgen aan het werk moet, komt dat er nu niet meer van. Rest mij alleen nog de top tien.

1. Never Get Your Love Behind Me - Valerie Carter & The Faragher Bros.

2. Love You More - Donna Mitchell

3. Come With Me - Jesse Green

4. Don't You Feel Sorry - Valerie & Nick

5. Chaos - Vivian Copeland

6. The Best Thing A Man Can Ever Do For His Woman - Lou Courtney

7. Double Standards - Eric Sand

8. What's Your Name - Richard Barbary

9. My World Is Crumbling - Brenda Holloway

10. Nobody Knows What's Goin' On In My Mind - The Chiffons

Geen opmerkingen:

Een reactie posten