zaterdag 3 september 2022

Uffelter vergezichten: Zaterdag 3 september


Het besluit valt min of meer als ik in de nacht van vrijdag op zaterdag op de Buienradar kijk. Een rustdag! Morgen (zondag) zal de wind vooral zuidelijk zijn en opeens heb ik zin om weer eens richting Ommen en Dalfsen te gaan. Ik heb vanavond expres een 'Do The 45' van twee uren gedaan zodat ik een extra uurtje aan slaap kan pakken. Morgenavond heb ik weer 'The Vinyl Countdown' en dus zal ik ook weer bijtijds thuis moeten zijn. Dat ligt in de planning voor morgen en wederom kunnen jullie een nieuwe foto verwachten. De brug op de foto is niet het uitzicht van vandaag. Het is de plek achter Donkerbroek waar ik gistermiddag mijn lunch heb genoten. Nabij de Moskoureed. Er zijn nog een paar verwijzingen naar Rusland die kant op. Als het even meezit, ga ik maandag weer over Siberrë en zo is de cirkel weer rond. In geval van Siberië zal ik ook Engeland passeren. Nee, je hoeft geen paspoort mee om in verre oorden te komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten